ASM – Agile Service Management

Understand what ASM is

Agile Service Management is the answer to rapidly changing technology and IT staff’s need to provide efficient services to meet customer expectations, both internal and external.

Why deploy ASM?

IT is in the midst of a constant demand for transformation, and it is necessary to create ways that allow agile and high quality delivery of its services, but old ways of working and rigid processes limit teams.

Who will benefit
from implementing ASM?

IT Governance Managers, Directors and CIOs who need to accelerate their deliveries without losing governance

The professionals and areas that perform ITSM can be agile without losing the quality and reliability that ITSM itself conveys to its internal and external customers. Talk to us about incorporating Agility into IT Management.

Understand how we make it happen

The analysis of the iDev team permeates all areas of the IT organization, through its own methodology and vast experience in business and IT processes

01

Where are we?

We evaluate your current scenario, considering your processes, teams, tools

02

Where do we want to go?

We identify the organization’s objectives in relation to Agile Service Management at all levels: strategic, tactical and operational

03

How will we get there?

Based on the results of the analysis, we suggest the journey, the plan and support the implementation of the new Agile Service Management model.

NOSSAS CONSULTORIAS

Consultoria de qualidade
e com melhor preço

ASM – Agile Service Management

Avaliação e melhoria de processos, somados às melhores práticas para o Gerenciamento dos Serviços de TI.

ASM – Agile Service Management

Avaliação e melhoria de processos, somados às melhores práticas para o Gerenciamento dos Serviços de TI.

DevOps

Apoio na identificação e implementação das práticas de gerenciamento de DevOps utilizando as ferramentas da Atlassian.

ITSM

Realizamos a consultoria e implementação das práticas de Gerenciamento de Serviços de IT (ITSM) com as ferramentas Atlassian.

ESM

O Enterprise Service Management (ESM) estende os processos e as ferramentas do IT Service Management (ITSM) em uma organização para todas as equipes.

HVIT

TI de alta velocidade (HVIT), é a aplicação da tecnologia digital para habilitação de negócios, onde o tempo de lançamento, atendimento, mudança e a velocidade são cruciais.

ESM

O Enterprise Service Management (ESM) estende os processos e as ferramentas do IT Service Management (ITSM) em uma organização para todas as equipes.

ASM – Agile Service Management

Avaliação e melhoria de processos, somados às melhores práticas para o Gerenciamento dos Serviços de TI.

NOSSOS PARCEIROS

Conheça nossos parceiros iDev
e veja o que podemos fazer por você

PARCEIRO IDEV ATLASSIAN

Fornecemos serviços de Licenciamento, Consultoria e Implementação, Migração para Atlassian Cloud, Treinamentos de uso em diversos níveis.

Inscreva-se
em nossa newsletter

E deixe a iDev te mostrar tudo o que há de novo no mundo da tecnologia. Vamos falar de soluções, estratégias, treinamentos e muito mais fique ligado

Inscreva-se
em nossa newsletter

E deixe a iDev te mostrar tudo o que há de novo no mundo da tecnologia. Vamos falar de soluções, estratégias, treinamentos e muito mais fique ligado

Siga nos: 

 You tube   Linkedin   Whatsapp